beşinci mevsim

beşinci mevsim
@dekiumut
Kendi yolunun yolcusu..
İsterdim..
Işınlansam kalbine bir iskemle çekip otursam, hissetsem yüreğinin tüm atmosferini... Kalbinin derinliklerine neler saklayıp, tozlu raflarına bir bir bakmak isterdim.. Saymak isterdim kaç kere kırıldığını,sevdiğini,küstüğünü... Konuşamayıp içine attıklarını, susuşlarını... Göğün yüzüne gözlerini gezdirirken kalp ritminin frekansını da bilmek isterdim.. Kısacası yüreğini dip köşe bilmek isterdim.. beşinci mevsim
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Neye yaklaşsam, sonu uzaklık ve kırgınlık; Anla ki, yok Allah’tan başkasıyla yakınlık..."
Edebiyat