manyağğğğ

manyağğğğ
@deli_ya
senin olsun her bişey acılar bana kalan ...🥀
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
yeniden geri ver bana onca zamanı...💔🥀
bende mutlu olmayı hak etmiyor muyum...💔
gülmek gülümsemek bana da yakışıyor....🥀🥀
keşke şu hayata bitecek şey çikolatam olsaydı...✨🌼