manyağğğğ

manyağğğğ
@deli_ya
öz-le-dim seni....💔🥀
Reklam
hayat bazen zor olsada yine güzel....🌼🌼
evden kaçmayı düşünüyordum müge anlı bulur diye vazgeçtim
herşeye katlanırım ama 🥀 beni sevmemene asla katlanamam💔🥀 manyağğğğ
babasını mezarı başında gelince ,baba soğuk mu orası sana battaniye getiriyim mi diyen çocuk dünya hiç adaletli değil 😔😔😔😔

manyağğğğ

@deli_ya
·
bugün aramızdan ayrılışının 1.yıl dönümü canım kuzenim seni çok özledik merak etme çocukların bize emanet Allah seni peygamber efendimize komşu eylesin seni çok seviyoruz eğer seni unutursak kalbimiz kurusun 😔😔😔 24.03.2021💔😔😔
Reklam