İçimdeki çocuğu beslediğim bir yıl daha geçti. Mutlu olduğumda mutlu ettiğimi biliyorum artık. Bazen sancılı bir süreç gerektirse de öğreniyorum. Yapamadığım şeyler var mutlaka. Mesela kendimi öncelik yapmayı beceremiyorum hâlâ. Belki de kabullenmek lazım bazen olduğu gibi. Her şeye rağmen gülebildiğim için kendimi tebrik ediyorum.
Aferin kendim, seninle gurur duyuyorum.