Yaşama arzumuzda samimi misiniz? Bu düşünce size mi ait? Bazen soruyorum biz mi yaşamak istiyoruz yoksa sistem mi bizi yaşatmak istiyor? Çünkü bizim yaşamamız bir çok şeyi tetikliyor. İnsan, ekonomiye katkısına göre toplumda saygınlık kazanıyor. Ev almayan, araba almayan, yatırım yapmayan bir insana ölü (yaşamayan) gözüyle bakıyoruz. İçini anlamlı bir şekilde doldurabileceğimiz tek şeyler bunlar mı sizce?