"Biraz daha güzel olmayı denemeli insan..
Biraz daha nazik olmayı,
kırılmamayı değilde,
kırmamayı öğrenmeli.
Sevilmekten öte,
güzel sevmeyi bilmeli.
İncelikler yapmalı, hoş görmeye çalışmalı.
Güzel olduğuna inandığında, o vakit güzellikler gelecektir.
Sabır da bir duadır."