Kaderle barışık olmak geri kafalılıga ve mıymıntılıga değil, atılganlıga daha çok yakışan bir erdem. Kaderle barışıksan , ölümden korkmassın. Kaderle barışıksan, cesur olursun. Hak ararsın , hak yemezsin. Böylece hep haklı kalırsın.
-Ne zaman bu kardan adamlardan biri ile dost olsam güneş ona eritiyor ve hep kalbim kırılıyor
-Bu acıya katlanamıyorum.. birini kaybetmenin korkunç ızdırabı... canım çok acıdı