Deniz Gökdemir

Deniz Gökdemir
@denizgokdemr
Okumanın güzelliğini ve sadık dostlarının kitaplar olduğunu geç farketmiş bir okur. Okuduğum kitapları kaydetmek için buradayım.
Artık ileti ve alıntılara yorum yapamıyoruz. Tartışma ortamı oluşmuyor. Buna ne gerek var ki? Bırakınız tartışsınlar, bırakınız birbirini yesinler... Yoruma kapatmakla düşünce geriliğine sebep oluyorsunuz!
Deniz Gökdemir
Bence de . Lüzumsuz da olsa düşünce düşüncedir. Fikir fikirdir ve sahibini bağlar . Kıymetli bulunmuyorsa görmezden gelip geçersiniz .Gereksiz bir iş olmuş.