'MESUT

'MESUT
@denzmesut
Hayatta en pahalı şey ; Tecrübedir, Çünkü; Kazanmak için kaybetmek gerekir..
Reklam
Hayırlı cumalar
Iyi geceler yarina guzel mutlu huzurlu uyanmak dilegiyle☺
Bedelini Göze Aldığım Hiçbir Mücadeleyi Kaybetmedim.. Çünkü Korkmanın Yenilmek Olduğunu Öğrendim . .
''Kendi kendisinden utanmayan, yeryüzünde hiç kimseden utanmaz.'' Neşet Ertaş
Reklam