'MESUT

'MESUT
@denzmesut
Bedelini Göze Aldığım Hiçbir Mücadeleyi Kaybetmedim.. Çünkü Korkmanın Yenilmek Olduğunu Öğrendim . .
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
''Kendi kendisinden utanmayan, yeryüzünde hiç kimseden utanmaz.'' Neşet Ertaş
😏Yıl 1990 dedem bilmez ben iyi hatırlarım atın üzerinde yaya olarak gidiyoruz çölde acayip kar var asansörle 9.kata çıktım tabi o zamanlar elektirik yok mum ışığında televizyon izliyoruz aklıma sen geldin telefon yokdu arayamadım burdan mesaj atıyim dedimSen 😂 hala 😂 okuyonmu 😂 ay 😂 sen 😂 çok tatlısın 😂 ya 😃 😂😂😂
Vakit Dar , Gönül Dertli , Hayal Sonsuz , ALLAH Kerim. . .
Dünün nasıl olursa olsun, beklenen gün her zaman daha güzeldir.. -Çünkü insanın geçmişi kayıplarla, geleceği umutlarla doludur.