Silebilir misin kitaplığımda kalan”Aşk cinayet sever.” kitabındaki parmak izini? Peki ya ben silebilir miyim kalbimin her odasındaki kalan anılarını? Kalbimin izlerini aktarıyorum yazılarıma sadece acı dolu. Sana gelip kazanmak istedim kaybedeceğimi düşünmeden. Kaybetmek sadece fiziksel bir şeyi kaybetmek değilmiş seni kazanmayı çalışırken kendimi kaybettim. Mutlu olduğum günleri kaybettim, acı dolu ve zararlı o günleri kazandım. Uykusuzluğu kazandım. Gözlerim sana bakarak kalbimin çarpıntısını artırırken nasıl bir anda seni görünce çarpıntısı durdu? Hiçbir şey istemiyorum senden daha fazla. Gözümden akan yağmurları, kaybolan zamanlarımı, elimden kayıp giden hayatımı vereceksin sadece. Ben sana her şeyimi verirken senin bana bunları vermen çok mu zor? Elini tutarken içimde korku ve tereddüte yer yoktu. Şimdi ise aynadaki benden korkuyorum. Aynadaki o kişinin senin yüzünden bana yapabileceklerinden korkuyorum. Bu yazdığım aşk hikayesi mi yoksa yarım kalan aşkımın geri kalan hikayesi mi? Senle birlikte gittiğim yolları sen yanımda olmadığın için gitmeye hiç cesaretim yok. Senle dinlediğim şarkıların her kelimesinde isyan ediyorum. Sadece bir sigara kadar olan bu şarkıların artık sabaha kadar uzadığının farkındayım ama bunu durduramıyorum. Somut olmayan aşkımızı öldürdün fakat bendeki sana olan aşk hâlâ yaşıyor. Kitapların sayfalarında arıyorum isminin baş harfini. Sen güle güle giderken ben arkandan diz çökmüş gözyaşlarımı siliyordum. Ansızın gelen kalp ağrısını nasıl durduracağımı bilmiyordum. Senle birlikte yeni arzular kazanan gönlümü artık sen usandırdın. Bütün dünya sana olan bu sevgim yüzünden bana düşman olsa yine de senden vazgeçeceğimi zannetmiyorum. Odamdaki ışığı açık bırakıyorum belki rüyama gelirsen yüzünü daha net göreyim diye. Ama artık rüyalarımda kabusum