İlk kitaba göre çok daha iyiydi. Bella’nın yalnızlığını ve bu yalnızlığın onda bıraktığı boşluğu Jake ile doldurması çok güzeldi. Edward’ı ne ilk kitapta ne de bu kitapta çok fazla sevemedim. Jake bana her zaman ondan daha iyi bir seçenek gibi geldi. Bella da aynı şekilde bu kitapta çok daha iyiydi bence. En azından ben okurken fazlasıyla keyif aldım. Tek rahatsız olduğum yer kitabın sonu oldu. Bella’ya sadece orda katlanamadım. Umarım bu şekilde devam etmez.