Eğer son sayfa olmasaydı kitaba 5 falan verirdim. Elle'nin kitap boyunca yaptığı tek mantıklı hareket o sayfada gerçekleşti zaten ve bu da onu sevmeme yetti. Kitabın bi olayı yok. Bomboş bi kitaptı, vakit geçirmek için okudum. Reed'i kitabın başından beri hiç sevmemiştim hâlâ daha sevmiyorum. Elle ile aralarında olan romantizm beni hiç etkilemedi. Romantik sahneleri okurken biraz olsun mutlu değildim. Umarım 2. Kitapta reed'i sevebilirim yoksa tam bi işkence olacak benim için. Bi de kitabın başında kardeşlerin yaptığı şeyler baya midemi bulandırdı. Elle'nin ise bunları hemencicik unutması yüzünden sinir krizleri geçirip durdum. Neyse son sayfada akıllandı zaten, bu çizgide devam et kızım.
Kağıt PrensesErin Watt · Yabancı Yayınevi · 20211,196 okunma
"Dünya çok büyük, Jodran. Dolabıma çöp atman veya beni kötü isimlerle çağırmanın iki yıl sonra bir anlamı olmayacak. Onu bırak, şu an bile bir anlamı yok."