"Kısacası,tıpkı güneşin doğuşunu kabul ettiğim gibi, üzerimde hoş,soylu ve zarif olan her şeyin,hayata edep ve haysiyet katan her şeyin,hayatı yaşamaya değer kılan ve kişinin çektiği acı ve eziyetleri telafi eden her şeyin bulunduğunu kabul etmişti."
"İçimin derinliklerinde,bir uçurumun kenarında duruyormuş gibi hissediyordum.Hayat hakkında yeni ve korkunç bir keşifle karşılaşmak üzereydim. Ve yalnız değildim. Bütün dünyam altüst oluyordu."