Dersim

Dersim
@dersimkync
Oldukça agresif ve öfkenin eşlik ettiği bir Kürt. Kendi gökyüzünde göçebe... Ax ji deste kûrme dare!!!
Günlerdir ilk defa , o anda havadaki oksijenin farkına varıp birazcık nefes aldık.
Sayfa 11 - Dipnot
Alıntı
Reklam
Şimdi yaşama zamanıdır; hayata tutunma , umuda sarılma bir lüks değil , mecburiyettir, görevdir.
Sayfa 11 - Dipnot
Alıntı
Gelenler sanki yol boyunca geçtikleri coğrafyanın binlerce yıldır birikmiş tüm kederlerini, acılarını omuzlarına yükleyerek getirmişlerdir.
Sayfa 10 - Dipnot
Alıntı
Fakat ben size aşkı anlatmak istiyorum çünkü bir yerde aşk varsa orada umut da vardır. Başka nasıl ayakta kalabilir insan ?
Sayfa 10 - Dipnot
Alıntı
Tanık olduğum acıları, vahşeti, yıkımı, travmaları, utancı, çaresizliği uzun uzun anlatabilirim size. Birazcık insanlığınız varsa sarsılırsınız.
Sayfa 10 - Dipnot
Alıntı
Reklam