Birlikte yaptığımız her şeyde biraz böyle bir haz vardı, hala var. Sonradan hatırlayacağımız ve birbirimize anlatacağımız şeyler yaşıyorduk. Böyle olunca her şey değerliydi.
Şiir yazmanın kendi harcı olmadığını, başaramadığını söylemiş, Tanpınar'ın çok sevdiği cümlesini tekrarlamıştı: " Zaten şiir, fakirinizde eserden ziyade şair budalalığı
şeklinde tecelli etmiştir."