Nasıl söyleyecektik ona! Ben hala bilmiyorum Çetin,bir ölüm haberi nasıl verilir? Neyi gözetmeli insan? Haberi
alacak kişinin daha az sarsılmasını mı? Böyle bir şey mümkün mü? Olabildiğince geç öğrenmesini mi? Geçen sürede
ölenler dirilemeyeceğine göre ! Ölümü korkunç bir şey olmaktan çıkarmaya, anlaşılır, kabul edilebilir bir şey olarak
göstermeye mi çalışmalı?