Ve aleyküm selam kardeşim hepside kabulüm sen nasıl istersen. Evet hatırladım yaa ah ama pek senle teşri mesai edememek üzdü şu an. O zamanlar muhabbetleşsek demek bu ortak yoksunluğumuzu hafifletirmişiz. Nasip.. ama şu an böyle bir araya gelmek de çok kıymetli çok sevindim okuyup beğenmene ayırdığın vakte, değerli yorumuna nasıl teşekkür etsem azdır hemde ne ferahlık oluştu anlatamam sağol varol ne iyi ettin de yazdın.. bilmukabele inşâallah kardeşim senin de ömrün müferrah ve muvaffakiyetlerle dolu olsun.