Ne gördüm adaleti; ne yaşadım ne de işittim doğru sözü…
Düşündüğümü yaşayamadıktan sonra, nasıl bir anlam oluşturdu nefes almak…
Karmakarışıktı bilinmezlik…
Doğrunun değil de güçlünün yanında olmak, öz zayıflıktır.
Her kim haklının yanında olmaz ise kendisini de satmış demektir.
Çıkar meselesi; cehalet ile eş değer.
Hayatın neler getireceğiyle değilde, götürdüğü şeyleri sorgular insan.
Yürüdüğü yoldaki dikenleri kendi bahçesi sanar da durur. İnsanın kendisine yaptığı kötülüğü başka hiç kimse yapmaz.