Bir sözcüğün dolaylı yoldan süslü bir şekilde anlatılması o sözcüğün değerini yükseltmez.
Söylenen mi daha baskındır yoksa gerçekleştirdiğimiz eylemler mi?
Bana göre eylemler. Sözcüklerin böylesine ucuz şekilde harcandığı bir çağda aksi bir durum düşünülemez.
Dahası pasif olan her zaman pasif kalır.
İnsanoğlu hayatta ne yaparsa geleceğine bir tuğla taşımış olur; ister iyi ister kötü.
Niyet neyse tuğlasının da mayası o’dur.
Hayatında onca şeyi ekenler biçmeyecekler mi sanıyorsun?
Şaşmayan tek şey Allah’ın adaletidir öyleyse herkesi kendi kaderine teslim ediyorum.
“Bir şeylerin ters gidebileceğinden endişelenerek çok zaman kaybettim. Ama ters giden şeyler hiçbir zaman benim endişelendiğim şeyler olmadı.”
🎥The Worst Person in the World, 2021
‘Olguya dayalı bir argümanla karşıma çıkıyorsunuz. Tüm zamanların tüm insanların kendilerini ‘ben’ olarak düşündükleri kabul edilse bile bu hepsinin yanıldığını göstermekten başka bir şey yapmaz.’