Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir sözcüğün dolaylı yoldan süslü bir şekilde anlatılması o sözcüğün değerini yükseltmez.
Söylenen mi daha baskındır yoksa gerçekleştirdiğimiz eylemler mi?
Bana göre eylemler. Sözcüklerin böylesine ucuz şekilde harcandığı bir çağda aksi bir durum düşünülemez.
Dahası pasif olan her zaman pasif kalır.
İlgilendiğim ve umursadığım tek konu kendi hayatım. Kimseye değmeden, kimseyi sorgulamadan bir neden aramadan geçip gidiyorum kendi hayatımdan. Başka hikayelere bakakalıp kendi otobüsümün biletini kaçırmak bana göre olmadı hiçbir zaman.
Sıradan olan basit düşüncelere kimin tahammülü olabilir ki? Var olduğumuz düzen de bir sonraki neden hep bir öncekini izler? Hayatın mayasında mı bozukluk var yoksa insanların ruhu mu çürümeye yüz tutmuş?..