İnsanları izliyorum sakinlikle..kızmadan, kırmadan, sorgulamadan.
Ben artık sessizliği oynuyorum. Herkes kendi penceresinden baktığı kadar görüyor herşeyi,ben de öyle..
Bütün doğrular sizin olsun. En haklı sizler olun. Beni ben yapan haksız oluşlarım ve yanlışlarımsa; beni yanlışlarımla baş başa bırakın.
Çünkü bir gün benim yanlışlarım sizin doğrularınızdan daha ağır basacak.