Beklentisizlik kanatlandırır…
Aksi ise bizi yeryüzünün prangalarına mahkum eder.
Mahkûmiyet, mahrumiyeti gerektirir.
Vaktinizden, ilminizden, sevginizden mahrum olursunuz.
Evet evet siz mahrum olursunuz, şahsınız.
Tanpınar’ın sözü geliyor aklıma;
“Öyle insanlar vardır ki bir ömür boyu kendileriyle yaşarlar ama hiç kendileriyle karşılaşmazlar. “
Beklenti hep başkalarından olunca, tanıma arzusu hep başkalarını olunca bilemiyoruz kendimizi, döneniyoruz özümüze.
Keşfedilmemiş, fakat hasretle keşfi bekleyen bir çocuk gibi siniyoruz içimize.