Aslolan nedir?
Hepimizin alışkanlıkları var ama her alışkanlık bir pranga, kendimize yarattığımız bi hapishane ve bu hapishaneden her an çıkabileceğimizi düşünüyoruz çünkü kendi hayatımızın direksiyonunda bizim olduğumuzu, karar veren merci de kendimiz olduğunu biliyoruz, fakat sanıldığı kadar kolay olmuyor değişim. Değiştirmemek için çabalayıp, türlü bahaneler..