Durumumuz içler acısı. Kimse ne yaptığını bilmiyor.Müslümanlar bile, mukaddes gayelerini unutmuş, birbirlerini yemeye çabalıyorlar. Şeytan kim bilir ne kadar keyiflidir. Onun yüzlerce yıl didinip bu denli birbirine düşüremediği bir milleti, iki ayaklı şeytanlar kısa süre içinde birbirini boğazlar hâle getirdiler. Çok yazık! Böyle mi olmalıydık sonunda?