De ki: “Bizim başımıza, asla Allah'ın bizim için yazdığından başka bir şey gelmez. O bizim koruyucumuz ve dostumuzdur. O halde inananlar, sadece Allah'a güvenip dayanmalılar.”
Tövbe-51
Hiçbir şey hakkında sakın “yarın şunu yapacağım”deme!
Ancak, “Allah dilerse yapacağım”de. Unuttuğun zaman Rabbini an ve “ UmarımRabbim beni,bundan daha doğru olanaulaştırır”de
Kefh23,24