Üsküp’te bir olay
Balkan Savaşı’ndan sonra buralarda yapayalnız kalmıştık biliyorsunuz.Babam kırk yıl damdan baktı. Bir gün dayanamayıp sorduğumuzda şöyle demişti:”Anadolu’ya doğru bakıyorum. Oradaki kardeşlerimiz bizi burada asla yalnız bırakmayacaklar ve bir gün mutlaka geri dönecekler.Bir gün gelecekler yeniden.