Özellikle yarısından sonrası epey sürükleyici bir kitap. Bazı yerlerde çok duygulandım. Sonu da tatmin ediciydi. Çerezlik, güzel duygu dolu bir anlatım. Gözümde canlandırmakta zorlanmadım.
Atamı öyle güzel anlatmış ki, bi solukta bitti. Ama tadı damağımda kaldı. Umarım ikincisinin çıkması çok sürmez. Özellikle 7. Ve 8. sınıf öğrencileri okursa Sosyal Bilgiler dersi için çok faydalı olacaktır.