Konu güzel ama özellikle başlarda çok yavaş ilerliyor. Times'ın dediği gibi yazdığı en iyi roman değil bence. Bir senden önce benin yerini asla tutamaz. +16 yaş üstü okunabilir.
Özellikle yarısından sonrası epey sürükleyici bir kitap. Bazı yerlerde çok duygulandım. Sonu da tatmin ediciydi. Çerezlik, güzel duygu dolu bir anlatım. Gözümde canlandırmakta zorlanmadım.