“Düşlerimizin peşinden gittiğimiz zamanlar, yoksul ve mutsuz izlenimi verebiliriz. Ama başkalarının ne düşündüğünün hiçbir önemi yoktur. Önemli olan, yüreğimizdeki sevinçtir.”
“Hem zaten ıssızlığın ortasında, böylesine kimsesiz, mucizevi biçimde hayatta kalmamı sağlamış, her kurtuluşta mutlaka minnettar kalmamız gereken bir varlığa şükretmekten hangi yürek kaçınabilirdi ki?”