bugün poğaça yaptım. eda'nın da canı poğaça istemiş gelirken pastaneden alıp gelmiş. asla kendim yaptım diye söylemiyorum ama pastane poğaçasından daha güzel yapmışım müthişli yapmışım maşallah bana. ikimiz de eda'nın aldıklarına dokunmadık bile benim yaptığımı bitirdik👉🏻👈🏻