buralarda yatıp kalktığım 2 yıl yaşadım. başka sosyal medya hesaplarıma aylarca uğramadığım oldu ama buraya girmediğim tek gün olmadı. buradan arkadaşlıklar edindim, ki çok kıymetli bir tanesiyle hâlâ görüşürüz, canım ciğerim oldu kendisi. dönüp bakınca hayret ediyorum bazen. bazen ufak bi burukluk sarıyor içimi çünkü burası benim için sanki bi lise ortamında kurduğumuz samimi muhabbetleri içeriyordu. tıpkı lise arkadaşlıkları gibi de bir anda dağılıverdik çok ilginç. her birimiz ayrı bir yerlere savrulduk. kimi hesabını kapadı gitti bir daha haber alamadık. kimi hesabını kapatıp gidenler daha samimi olduklarıyla selam saldı ara sıra.
kalanlar buruk kaldı, yitip gidenlere selam olsun...