seher

dudağımın kenarında sivilce çıkmaya çalışmazdan evvel de gülmek acı geliyordu aslında bi süredir. 7 ekimden bu yana, yaklaşık 130 gündür. insanlar kadın çocuk demeden öldürülürken, HASTANELER BOMBALANIRKEN, kadınların düşük yapma oranları %300 artmışken, yemek sırasında bekleyen küçücük yavrular elleri boş dönmeye mecbur bırakılırken, "ölümün hayattan daha merhametli olduğunu" bir ÇOCUĞUN ağzından duyarken insan gülecek çok bir şey bulamıyor. bulamamalı da zaten bence. insan olan yani.
Gazze'de Katliam Var

seher

@dezi
·
gülümsemenin canımı yaktığı evredeyim(dudağımın kenarında bir sivilce çıkmaya çalışıyor
Gülümse..
Reklam
ne komik bir gacısınız hanımefendi. gören de kalbiniz acıdan kıvranmıyor sanacak.

seher

@dezi
·
gülümsemenin canımı yaktığı evredeyim(dudağımın kenarında bir sivilce çıkmaya çalışıyor
Gülümse..
gülümsemenin canımı yaktığı evredeyim(dudağımın kenarında bir sivilce çıkmaya çalışıyor
Gülümse..
eda nöbete gidecekmiş, evde tek kalsan korkar mısın dedi, yo dedim. bi süre sonra aklıma takıldı, korkarım desem ne yapacaktın dedim, korkma diyecektim diyor. şöyle müthiş çözümler sunacaksın.
edo