sağlıklı beslencem tiplerine girdiğim için uzun süredir yemeklere tuz biber atmamaya çalışıyordum. yemek yemek sadece aç kalmamak için gerçekleştirdiğim bir aktivite haline gelmişti. geçen bir arkadaşla yemek yerken o yemeğine tuz biber atınca anlık bi canım çekti ve kendime engel olamayıp attım,,,,, arkadaşlar,, hayattan tat almaya başladığımı hissediyorum,,, minnak bi göbüşüm çıkmış olabilir ama canım sağ olsun