İçinde yaşadığımız dünyayı olduğu gibi görebilmek için, onu ilk defa görüyormuş gibi bakmak gerekir. Çünkü akışkanlarımız, etrafımızdaki olağanüstülükleri görmemize engel olmaktadır.
Sevgi nefretin, nefrette sevgine bir çeşididir. Aralığında hiçbir fark yoktur. Birinde ego tatmin olur, diğerinde ise olmaz. Ego tatmin olmazsa nefret, tatmin olursa da sevgi deneyimlenir.