Fatma

Fatma
@dfatmaz
İçinde yaşadığımız dünyayı olduğu gibi görebilmek için, onu ilk defa görüyormuş gibi bakmak gerekir. Çünkü akışkanlarımız, etrafımızdaki olağanüstülükleri görmemize engel olmaktadır.
Günü en sevdiğim şiirle kapatıyorum
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
uzun zaman sonra yeniden...
Duygu ve Düşünce