Gökyüzü bir kararır, bir açılırdı. Hayatın tanımı bu değil miydi zaten? Hayatta siyah ve beyaz yan yana olamazdı. Yan yana olurlarsa karışır, gri olurlardı.
Oysa biri buzdu,biri ateş.Yan yana oldukları an biri eriyecekti, ya da biri sönecek. Biri geceydi,biri gündüz. Biri aşağısı,biri yukarısı. Oluru olmayan bir yan yana olmaktı bu.