Arkadaşlar manga fiyatları artıyor daha da artacak ben daha fazla artmadan uc tane daha manga aldim su an tek derdim var anneme uc mangaya 90 lira verdigimi nasil anlaticam
Ya kitaplarım bitti kargoyu bekledim iki hafta iki hafta kitap okuyamadim simdi gelen kargoyu acisimi keske gorseydiniz ac kopegin mamaya saldirmasina benziyordu
Az once babama bir seri diye iki seri kitap aldirdim kac kitap toplam dedi bende hic bilmiyorum 5 - 10 tanedir herhalde dedim (21 kitap) tamam ben sana kart vereyim sen al dedi aldım şimdi aklımda tek soru var kargoyu nasıl saklicam...