Doğan Ay

Doğan Ay
@dgny_hc1
Çok şey değil İyi hissettiklerimiz var olmaya devam etsin yeter Biraz da kitap dostluğu oldu mu yetiyor zaten
Puan vermedi·
Henüz Paris'in vaftizli bir gecesindeyim Uzakdoğu'ya daha çok var.Bilmediğim bütün yollardan çıkacağım ben sana.Yolların en dolambaçlısından geliyorum.
Ağabeyine Çiçek Taşıyan KızNatsuki Ikezawa · Ayrıntı Yayınları · 2016188 okunma