djjsjsjsj

Bazı şeyleri yarım bileceğine,hiç bilme daha iyi.🍂
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gururla zayıflık ,ikiz kardeştir.⛓️🕊️
𝐊𝐚𝐲𝐛𝐞𝐭𝐭𝐢ğ𝐢𝐦 𝐡𝐞𝐫ş𝐞𝐲 𝐝𝐞 𝐤𝐞𝐧𝐝𝐢𝐦𝐢 𝐤𝐚𝐳𝐚𝐧𝐝ı𝐦 🕊️
Kalpsiz değilim ama Artik bir kalpsiz kadar hissizim...🍂
Çünkü bilirim ki aldığı yaraları kahkahalara gizlemek sadece kadınlara özgü bir yetenektir.