djjsjsjsj

"dünyada sizden ,yani bütün erkeklerden niçin bu kadar çok nefret ediyorum biliyor musunuz?sırf böyle en tabii haklarıymış gibi insandan birçok şey istedikleri için...beni yanlış anlamayın bu taleplerin muhakkak söz haline gelmesi şart değil...erkeklerin öyle bir bakışları,öyle bir gülüşleri,ellerini kaldırışları,hülasa kadınlara öyle bir muamele edişleri var ki...kendilerine ne kadar fazla ve ne kadar aptalca güvenliklerini fark etmemek için kör olmak lazım.Herhangi bir şekilde talepleri reddedildiği zaman düştükleri şaşkınlığı görmek , küstahça gururlarını anlamak için kâfidir.kendilerini daima bir avcı,bizi zavallı bir av olarak düşünmekten asla vazgeçmiyorlar.Bizim vazifemiz sadece tabi olmak,itaat etmek,istenilen şeyleri vermek ...biz istemeyiz, kendiliğimizden birşey vermeyiz...Ben bu ahmakça ve küstahça erkek gururundan tiksiniyorum anlıyor musunuz?sizinle bunun için dost olabileceğimizi zannediyorum.Çünkü halinizde o manasız kendine güvenme yok...fakat bilmem ...Ne kuzuların ağzından vahşi kurt dişlerinin sırıttığını gördüm..."
Sayfa 90
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Diyorum ki içinde çiçekler açtırıp sonra o çiçekleri acımasızca yok eden birini sevmek gibi bir hataya düştün mü hiç?
Sayfa 48·Kitabı okudu
İnsan,en güvendiğinden hiç beklemediği bir anda yara alınca affedemediği yine kendisi oluyormuş,böylelikle öğrendim.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Birinin varlığını kalbinde hissetmediğinde biterdi.Uzatmak gereksizdi.Belki de gereksiz den öte, işkenceydi.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Yeteri kadar sabrı olan taşları bile eritir.
Sayfa 21·Kitabı okudu