Hilâl Duman Okul

Hilâl Duman Okul
@dhilallbasak
"göğe, zifiriye, yıldızlara ve Allah'a . . ."
Murat Yıldırım şöyle diyor ve dünya bir kez daha güzelleşiyor; "İnsanın rengi olmaz...Kalbi olur; o da ya siyah ya beyaz olur." Çok güzel değil mi? 🥰🌸🤍
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabahattin Ali'nin dediği gibi : "Unuttum diyemem ama üzerimde bir tesirin kalmamış artık." 🎈
İçinde bulunduğum durumu Frida Kahlo özetlemiş: ''Bir gün her şey yoluna girerse, umarım hâlâ hevesim ve isteğim kalmış olur." 🙏
"Hayatta en güvendiğim insana duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı; çünkü o benim için bütün insanlığın timsaliydi." demişti Sabahattin Ali. Bu cümleyi şimdi daha iyi anlıyorum. Çok sevdiğin birine kırılınca bazen gerçekten tüm insanlığa küsüyorsun.
bir ömür yanınıza yoldaş olacak; heyecanıza ortak olabilen, mutsuz olduğunuz anlarınızda sizi onarabilen, birlikte gülüp birlikte ağlayabileceğiniz insanlar olsun hayatınızda. şairin dediği gibi; “ehline denk gelmeyen her şey ziyan olur. can da, inci mercan da”