Emre GÜZEL

Emre GÜZEL
@dicaprio16
*^*Beni,tanımasanda olur,bir gün göçüp gideceğim,yazılarımı okuyun siz yazılarımı tanıyın yazılarımı anlarsanız beni de tanımış olursunuz.*^*
Sevmek,mi güzel sevilmek mi eğer samimi değilse ikisi de fuzuli. *Fuzuli*
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her,çiçek kendi saksısında güzeldir. Saksı,ise içinde çiçek olduğu zaman güzeldir.
*Sen,doğru yolda ol da,varsın sanan eğri sansın; Sen kendini bildiğin sürece, doğru insansın.*
Çiçek açsın diye çabaladığımız şeylerin belki toprağı kurudur, belki de yanlış saksıdadır. belki tüm çabamız sadece bizi yoruyordur. kabullenmek lazım, görüneni görmek lazım.
Kimisi zamana bıraktı, kimisi şansa bıraktı. Ben sana bıraktım Allah'ım.