Emre GÜZEL

Emre GÜZEL
@dicaprio16
*^*Beni,tanımasanda olur,bir gün göçüp gideceğim,yazılarımı okuyun siz yazılarımı tanıyın yazılarımı anlarsanız beni de tanımış olursunuz.*^*
Ölümü,anlamayan biz insanlar ölümsüzü tartışıyoruz.Ölüm kapıya geldiğinde biz anlayacağız belki ama artık çok geç olacak..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanımlamak,yalnış bence aşkı aşk şuursuzluk halidir.Plan yapıldığı anda biter. (Geceye notlar)
“Başarı için ömürlerinin bir bölümünü bedel olarak ödemeyenler, başarısızlığın bedelini bir ömür boyu öderler.”
Hep,başka şehirlerin başka limanlarında gezen bir gemi. Kendi,denizini bulmadığı sürece kendi Limanını bulamaz.(geceye notlar)
Herkesin,kalbinde bebek bir Allah sevgisi var büyümeyi bekleyen.🕋