dilamze

Herkes gibi sen de o gece beni hissiz bir çocuk diye belledin. İtiraf ederim ki uzun müddet kendim de öyle zannediyordum. Hakikati çok geç anladım. Ben hissiz bir çocuk değilmişim Necdet... Vücudumun çirkin kabuğu altında sevgi ile, rikkat ile dolup taşan zengin bir kalbim varmış... Ne çare ki kimse beni sevmemiş, kalbimdeki o taşkın memba kendi kendine kurumuş. Sevgilerim nefrete, kine, bedhahlığa¹ kalbolmuş².
Sayfa 161
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Biraz evvel sana "keşke benim de kimsem olmasa" dediğim zaman çok samimiydim Necdet...
Sayfa 161
İnsanlar ancak ehemmiyet verdikleri kimselere kızarlar değil mi Nermin?
Sayfa 63