Özlem öyle olur ki, sanki dünyanın ortasında,
Her şeyi anlamsız kılan bir boşluk uzanmakta;
Gelip, özleyenin de içinden, bir kesit gibi, geçmektedir.
Özleyen, bunu duyduğunda, bütün dünyaya sanki bir sisin ardından bakar gibi olur:
Bir şeylerin olması, ne gereklidir ne de anlamlı boşluk, uzanır, her şeyin
dünyanın, özleyenin içinde…
Özlem, her şeyi kaplayan boşluktur.🌺
-Oruç Aruoba