Bir boksör ;
Yere düştüğü zaman değil !
"Kalkamadığı zaman kaybeder."
Aynen öylede ;
Günaha batan değil !
"Tevbe etmeyen kaybeder ..."
Ya ALLAH de kalk ayağa ölüm gelmeden Tevbe et kardeşim..
De ki "Ey nefislerinin aleyhine aşırı giden kullarım ! ALLAH'ın rahmetinden ümidinizi kesmeyin. Şüphesiz ALLAH, bütün günahları affeder. Çünkü O, çok bağışlayandır, çok merhamet edendir."
Zümer ,53 🌱
Dua senin kendin için değerli olduğunu zannettiğin şey Hakk'tan dilemen değil; bilakis Hakk'ın seni dua edenlerden eylemesi sana değer vermesidir.
"Duanız olmasaydı RABBİM size ne diye değer versindi" fermanını hatırla.
Değerli olanı istemek için vakit harcama, vaktini değerli kılmak için dua et.