İrem

İrem
@dilanirem
Sana , ‘ iyi biri misin ? ‘ diye sordum. Sen bilmediğini söyledin. Kötü biri olaydın buna hiç düşünmeden ‘ evet’ derdin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Affetmek kişinin kendi hakkına girerek yapabileceği bir şey değildir.Affetmek ancak kişi kendisini korumaya alarak affederse sağlıklı olacaktır.
Yeterince değer ve saygı görmüyorsan nerede durduğuna bakmalısın
Sorun varken sorun yok demek bir çeşit kendine düşmanlıktır.
Gerçekten yaşamış olmak sadece o anı yaşamakla olmuyor, aynı zamanda yaşanan güzel şeylerin hatırasını da zihinde saklamakla mümkün oluyor