Muhtemelen gün geçtikçe daha çok eksilecek daha çok şeyi yadedeceğiz. Şarkılar içimize oturacak, çıktığımız tüm çocukluk ağaçlarından bir bir düşeceğiz.
Bir şeyi hatırlamak bana hep üzücü gelir.
Bakabilmek varken halen oysa.
Peki ya hayat tamamen buysa?