Kendime çok kızıyorum. Onca insan savundum, yanlarında durdum. Yeri geldi yardımlarına tek ben koştum, elimden ne geliyorsa yaptım. Şimdi etrafıma bakıyorum da hiçbiri yok. Neye çabalamışım, nelere kosmuşum haberim olmadan. Onlara koşarken bile düştüğümde ne yazık ki tek kaldım..